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90 SERVICES, ENGAGEMENT, QUALITE, ÉCOUTE ET SUIVI… SERVICES, COMMITMENT, QUALITY, LISTEN AND FOLLOW-UP... DEPUIS NOTRE CRÉATION NOUS SOMMES ENGAGÉS DANS UNE DÉMARCHE PERMANENTE D’AMÉLIORATION DE LA QUALITÉ DE NOS PRODUITS, PROCESS ET PRESTATIONS. AFIN DE VOUS OFFRIR UN TAUX DE SERVICE TOUJOURS PLUS ÉLEVÉ, NOUS AVONS MIS EN ŒUVRE UNE DÉMARCHE QUALITÉ GLOBALE ORGANISÉE AUTOUR DE 3 AXES : 1-L’ÉLABORATION DE CAHIERS DES CHARGES SPÉCIFIQUES ET LE RESPECT DES NORMES : TOUS LES PRODUITS ET SERVICES QUE NOUS COMMERCIALISONS ET DÉPLOYONS FONT L’OBJET DE CAHIERS DES CHARGES SPÉCIFIQUES ET DE CONTRÔLES PERMANENTS. TOUS NOS PRODUITS RESPECTENT STRICTEMENT LES NORMES DE FONCTIONNEMENT, DE FIABILITÉ, D’ORIGINE CONTRÔLÉE ET LES RÈGLEMENTATIONS EN VIGUEUR RESPECTIVES À LEUR CLASSIFICATION SANS EXCEPTION. NOUS SOMMES ENGAGÉS DANS UNE VRAIE DÉMARCHE RSE IMPLIQUANT DU SOURCING EN CIRCUIT COURT, DE L’ÉCONOMIE CIRCULAIRE, DE L’ÉCO-CONCEPTION DE PRODUITS, LE RESPECT DE DÉMARCHES DE DÉVELOPPEMENT DURABLE. 2-L’ENGAGEMENT ET LA FORMATION CONTINUE DU PERSONNEL : NOTRE DÉMARCHE QUALITÉ REPOSE SUR L’IMPLICATION DE L’ENSEMBLE DE NOS COLLABORATEURS. NOS ÉQUIPES SUIVENT DES PROGRAMMES DE FORMATION CONTINUE PAR LA QUALITÉ DONT L’OBJECTIF EST D’UPGRADER NOS PROCESS, AFIN D’AMÉLIORER CONTINUELLEMENT NOS PERFORMANCES POUR VOTRE PLUS GRANDE SATISFACTION. 3- LES COMITÉS DE SÉLECTION ET L’ÉCOUTE ACTIVE : LE CLIENT EST AU CŒUR DE NOTRE DÉMARCHE QUALITÉ ET NOUS AVONS DÉVELOPPÉ AVEC DES CLIENTS DE PROXIMITÉ DES COMITÉS DE SÉLECTION POUR CHALLENGER NOTRE OFFRE DE PRODUITS-SERVICES DANS LE BUT DE GARANTIR QUE CEUX-CI RÉPONDENT PARFAITEMENT À VOS ENJEUX ET BESOINS PROFESSIONNELS. EN PARALLÈLE, SI VOUS DEVIEZ MALGRÉ TOUT NOUS SIGNALER UNE INSATISFACTION, NOUS AVONS MIS EN PLACE UN SERVICE APRÈS-VENTE JOIGNABLE EN DIGITAL 7/7 ET 24/24 ET PAR TÉLÉPHONE 5J/7 AFIN DE TRAITER DIRECTEMENT VOS DEMANDES. DES ENQUÊTES DE SATISFACTION SONT RÉALISÉES RÉGULIÈREMENT POUR MESURER L’EFFICACITÉ DE NOS ACTIONS. SINCE OUR CREATION, WE HAVE BEEN COMMITTED TO A PERMANENT APPROACH TO IMPROVING THE QUALITY OF OUR PRODUCTS, PROCESSES AND SERVICES. IN ORDER TO OFFER YOU AN INCREASINGLY BETTER SERVICE, AND WE HAVE IMPLEMENTED A GLOBAL QUALITY APPROACH ORGANIZED AROUND 3 AREAS : 1-THE PREPARATION OF PRECISE SPECIFICATIONS AND COMPLIANCE WITH STANDARDS : ALL OF THE PRODUCTS AND SERVICES WHICH WE SELL AND DEPLOY ARE SUBJECT TO PRECISE SPECIFICATIONS AND PERMANENT QUALITY CONTROLS. ALL OF OUR PRODUCTS STRINGENTLY RESPECT THE STANDARDS OF OPERATION, RELIABILITY, CONTROLLED ORIGIN AND REGULATIONS IN FORCE RESPECTIVE TO THEIR CLASSIFICATION WITHOUT EXCEPTION. WE ARE COMMITTED TO A REAL CSR APPROACH INVOLVING SHORT-CIRCUIT SOURCING, CIRCULAR ECONOMY, ECO-DESIGN OF PRODUCTS, RESPECT FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT APPROACHES. 2-COMMITMENT AND CONTINUOUS STAFF TRAINING : OUR QUALITY APPROACH IS BASED ON THE INVOLVEMENT OF EACH AND EVERY ONE OF OUR EMPLOYEES. OUR TEAMS FOLLOW QUALITY CONTINUING EDUCATION PROGRAMS WITH THE AIM OF UPGRADING OUR PROCESSES, IN ORDER TO CONTINUOUSLY IMPROVE OUR PERFORMANCE SO AS TO ENSURE YOU ARE ALWAYS HAPPY. 3- SELECTION COMMITTEES AND ACTIVE LISTENING : THE CUSTOMER IS AT THE HEART OF OUR QUALITY APPROACH AND WE HAVE DEVELOPED SELECTION COMMITTEES WITH LOCAL CUSTOMERS TO CHALLENGE OUR PRODUCT-SERVICE OFFERING WITH THE PURPOSE OF ENSURING THAT THEY PERFECTLY MEET YOUR CHALLENGES AND PROFESSIONAL NEEDS. IN PARALLEL, IF YOU HAVE TO REPORT ANY DISSATISFACTION, WE HAVE SET UP AN AFTER-SALES SERVICE THAT CAN BE REACHED ONLINE 24/7 AND BY PHONE 5 DAYS A WEEK IN ORDER TO PROCESS YOUR REQUESTS DIRECTLY. SATISFACTION SURVEYS ARE CARRIED OUT REGULARLY TO MEASURE THE EFFECTIVENESS OF OUR ACTIONS. #1

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